8 Aralık 2013 Pazar

YELKENLİ PASTA..

Yelkenli konseptinde tasarladığım akşam yemeğinin ardından doğum günü kutlamasına geçtik (Bkz. http://telemgoksadikoglu.blogspot.com/2013/12/sofray-yelkenliler-bast.html). Eşimin doğum günü pastasını, yıllardır tüm doğum günlerimizde pastalarımızı yaptırdığımız Acıbadem Görgülü Pastanesine yaptırdım. Pastaları genelde tamamen ben tasarlıyorum veya bazen de internetten bulduğum bazı fikirleri kullanıyorum. Görgülü'deki pasta tasarımcısı ve ustaları da başarıyla uyguluyorlar:) Bu pasta için de, internette yelkenli konseptiyle arama yaptığımda gördüğüm bir pastayı ufak birkaç değişiklikle uygulamalarını rica ettim. Sonuç çok başarılı oldu:) Yanında da kayınvalidemin ENFES aşuresini de kırmızı kaselerde ikram ettim.

Fotoğrafları doğum günü "çocuğu" Samir çekti tabii ki :)

Runner olarak yine balıkçı ağını kullandım. Balıkçı ağına bu sefer deniz kabuğu koleksiyonumuzdan bazı parçalar takıldı! Çeşitli deniz kabuklarını çıkarmayı veya satın almayı ailecek çok severiz...Pastanın arkasında da maalesef görülmeyen NAUTILUS gibi bazı harika deniz kabukları sofraya tekneyle bir gezintiye çıkmışız havası verdi...Elimdeki denizatını ise henüz koyacak yer bulamamışım :)  


Sofranın ana renkleri yine lacivert ve kırmızı. Peçetelerin desenini ve rengini, pastanın rengine uygun seçtim. Buna benden başka dikkat eden var mı acaba konuklarım arasında bilmiyorum ama ne yapalım herkesin takıntıları başka; bu da benimkisi:)

 WIZARD eşimin yarıştığı teknenin adı. Wizard dalgaların üzerinde ilerliyor...
 Nice yaşlara Samir!!!

Wizard ekibine yeni BAYK KIŞ TROFESİ'nde başarılar diliyorum. Rüzgarınız bol olsun!!! 

4 yorum:

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Bana yorum yazarken hata verdiğini söyleyen takipçilerim için bir deneme yapayım dedim. Blogdaki yorum yapmanız beni çok sevindiriyor:)

Serpil Kurt dedi ki...

Yelkenliler, binip açılabilseydik. Çok güzel olmuşlar, hele pasta. Mutlu yaşlar diliyorum. Bir aralık doğumlu olarak.

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Çok teşekkürler Hocam :) Size de nice sağlıklı ve mutlu yaşlar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Runner muhtesem bir fikir olmus ellerinize saglik