29 Ekim 2013 Salı

1773itü Satış Mekanının yeni mağazasının açılış kokteyli için "HAZAN"...

1773itü Satış Mekanı (http://www.1773itu.com/) İTÜ (İstanbul Teknik Üniversitesi) logolu ürünlerin satıldığı ve gelirinin öğrencilere burs olarak aktarıldığı bir mağaza...Bu mağazada satılan ürünler, benim de üyesi olduğum İTÜ Kurumsal Kimlik ve Logolu Ürünler Komisyonu tarafından tasarlanıp ürettiriliyor :) Mağazanın işletmesi Mezunlar Derneği tarafından yürütülüyor. İlk mağaza 8 Mayıs 2012'de açıldı ve yoğun ilgi gördü. Bu bizleri çok sevindiren ilgi sonucunda mağaza daha da büyüyerek İTÜ Merkezi Derslik içinde, ilk mağazaya göre 4 katı büyüklüğünde bir alana taşındı. Bu yeni mekanın açılışı ise 24 Ekim'de düzenlenen bir kokteyl ile gerçekleştirildi. Kokteyl ile ilgili detay ve fotoğrafları daha sonra blogda paylaşacağım. 

Kokteyl tasarımını ve mekanda kullanılan çiçeklerin tasarımlarını ben üstlendim :) Geri dönüşüm üzerine kurgulanan konsept için sonbahar renklerini kullanarak kasa bankosu için tasarladığım aranjmanın adını sonbahar anlamına gelen "HAZAN" koydum. 

Fotoğraflar: Samir SADIKOĞLU

Aranjmanı evde yaptım ve resimler bizim evde çekildi doğal olarak :)


Aranjmanda kırmızı GÜLler, turuncu PROTEAlar, SUKKULENTler, sarı CRASPEDIAlar, turuncu GALAlar, LİMONlar ve gri yosun kullandım. Aranjmanı yerleştirdiğim jardeniyeri Flower House'dan aldım. Aranjmanın her açıdan farklı bir görünüme sahip olmasını istedim.


Gala, protea ve gülün birlikteliği muhteşem oldu:


Açılış kokteyli detaylarını daha sonra yayaınlayacağım, ama sevgili arkadaşım Şebnem SİVRİ'nin çektiği bu fotoğrafta aranjmanın kasa bankosu üzerindeki duruşunu görebilirsiniz. Aranjmanın arkasında ise  kullanılmış meyve suyu şişelerini vazo olarak kullandığım aranjmanlar var. Onları da bir sonraki yayınımda görebileceksiniz :)


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba
Bu yeni tasarıma bayıldım renkler muhteşem insana sıcaklık ve enerji veriyor galayı çok severim jardenierde çok hoş çiçeklerin dibindekilerin ne olduğunu bilmiyorum ama birleşim detayı olarak çok tatlı durmuşlar.

Burda olmadığımız için ELİF'leri de şimdi gördüm çok güzel birbirlerini tamamlamış sanki, benim ikizlerim gibi:))

Ellerinize sağlık

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Çok teşekkürler Sera Hn :)

serpil turan dedi ki...

Yetenek, beceri, azim ve emeğin ürünleri.Tebrik ediyorum, bana yaşama sevincini hatırlatıyor.


Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Çok teşekkürler Serpil Hn. :)