11 Eylül 2013 Çarşamba

Yemek masası için kurutulmuş çiçek tasarımı: RÜYA...

Kesme çiçek tasarımı yapmayı tercih ederim biliyorsunuz, çünkü kurutulmuş çiçeklerin renkleri maalesef daha solgun oluyor. Çiçekler kurutulunca renkleri de orijinalliğini kaybediyor, soluklaşıyor. Ama özel solusyonlarla kurutulmuş çiçeklerin bazıları fena da olmuyor :) Bu aralar kuru çiçek aranjmanları tasarlamaya başladım. Bazılarını sizlerle paylaşayım dedim...

Fotoğraflar: Samir SADIKOĞLU

Yemek masası üstü içi tasarladığım "RÜYA"da kuru güller ve tropik çiçekleri ALL HAPPY DAYS'ten bir jardenierin içine yerleştirdim. Aranjmanın sol ve sağ tarafında farklı çiçekler kullanarak bir asimetri yarattım; böylece bir süre sıkılmadan kullanılabileceğini düşündüm. Tasarımın soldan görünüş:



Tasarımın sağdan görünüşü:



Süheyla Hn'in rüyası :)

2 yorum:

Dilek Gurgol dedi ki...

Aranjmanınız çok hoş olmuş. Yemek masasına da ayrıca çok yakışmış :)
merak ettiğim bir nokta var acaba özel solüsyonlarla kurutulmuş çiçekleri nereden temin ediyorsunuz.

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Çok teşekkürler...Belirli bir yer yok, yurt dışı ve yurtiçinden çeşitli yerlerden gördükçe alıyorum:) İnsanın o yönde algısı açık olunca buluyor birşeyler.