12 Eylül 2013 Perşembe

Masaüstü için kurutulmuş çiçek tasarımı: ALİYE...

Fotoğraflar: Samir SADIKOĞLU

ANATOLI'nin bu muhteşem kabı (ALİYE) için çiçek tasarlamak çok keyifli oldu! Bu tasarımda güller, tropik çiçekler, erengüller ve yıldız çiçekleri kullandım. Kabın güzelliğinin, özellikle ayaklarındaki detayın örtülmemesi için çiçeklerin kenardan içeride kalmasına özen gösterdim. Yüce anlamına gelen "ALİYE" isminin bu tasarımıma yakıştığını düşünüyorum:


Aranjmanların her yönden farklı görünmesi hoşuma gidiyor:


Bu fotoğrafı cep telefonuyla çektim :) Samir'in çekmediği çok belli oluyor değil mi? Bir tane daha pembe YILDIZ ÇİÇEĞİ ilave ettim sonradan:

4 yorum:

Kubilay YAY dedi ki...

Telemcim valla ellerine sağlık çok güzel olmuş, Samirin fotoları fark ediliyor gercekten😃

Adsız dedi ki...

Merhaba Telem hanım,
3 haftalık yurt dışı tatilinden sonra eve döndüğümde yaptığım ilk şey sizin bloğunuza girmek oldu.Harika şeyler yapmışsınız.Ama ALİYE'ye bayıldım (hatta kıskandım ben de almak istiyorum)dışı harika içi de dışı kadar mükemmel olmuş.Bu arada karpuz mevsimi geçmek üzere olsa da karpuz suyunu ben de denedim.Ellerinize sağlık.
Görüşmek üzere

SERA

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Teşekkürler Kubilay :)

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Hoşgeldiniz! Tatil iyi geçmiş, mesajınızdaki tondan belli :) Ne güzel yorumlar alıyorum sizden :) Çok teşekkürler...
Şimdilik yakın çevrem için mekanlara ve organizasyonlara yönelik konsept tasarımlar yapıyorum ama siz bana bir mail atabilirsiniz: telemgoksadikoglu@gmail.com
Sevgiler...