23 Temmuz 2013 Salı

TERASTA MÜTEVAZİ BİR İFTAR...

Geçen hafta sonunda yakın dostumuz olan bir aileyi mütevazi bir iftar sofrasında ağırladık. İftarda başlayan sohbet o kadar keyifli idi ki sahuru da beraber yaptık :) 

Terasımız küçük olduğundan, çocuklar ve bizim için iki ayrı sofra kurmak durumunda kaldım. Çok mütevazi bir iftar sofrası oldu gerçekten, ama yine de görüntülemek istedim...

Fotoğraflar: Samir SADIKOĞLU

Yazlığımızın bulunduğu sitenin bahçesi lavantalarla dolu. Rüzgar estikçe mis gibi kokuları etrafta yayılıyor...Ben de sofrayı süslemek için evin girişindeki çiçeklikteki lavantalardan faydalanayım dedim :) 



Peçete konusunda hassasım biliyorsunuz :) Yemeklerde, hele de akşam yemeklerinde kumaş, yani dokuma kumaş peçete şart ama yazlık şartlarında onları yıkamak ütülemek biraz zor olduğundan, tek kullanımlık nonwoven kumaş peçeteleri de sık sık kullanıyorum. Bu en sevdiğim peçetelerden olan lavanta desenli olanları Paris'teki Maison Object fuarından almıştım ve maalesef bu iftar davetiyle bitti :( Peçetelerin üzerine minik lavanta demetleri yaptım...


Masam küçük olduğundan en başta sadece iftarlıkları masaya yerleştirebildim. Fazla yer kaplamaması için ayaklı bir pasta tabağını tercih ettim. Tahta peçete halkalarımı iftarlıkları yerleştirmek için kullandım :) Bahçeyle  ve masanın rengiyle uyumlu natürel bir görüntü oluşturdular...

Kuşlu çerezlik bu sefer hurmalara ev sahipliği yaptı... 

Sofranın genel görünüşü...

Refik-Şebnem SİVRİ çiftine ziyaretleri için teşekkürlerimizle...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok keyifli ve cok lezzetliydi...Tesekkur ederiz Telem'cim...