26 Temmuz 2013 Cuma

İLK KURU ÇİÇEK ARANJMANIM: MİNİ LAVANTA BAHÇESİ...

Aslında artık kuru çiçeklerden aranjman pek yapmıyordum; kesme çiçekleri tercih ediyorum, biliyorsunuz. Eskiden kuru çiçekler kullanırdım, ama kesme çiçeklerle dahqa fazla haşır neşir olduktan sonra canlı çiçeğin enerjisinin kesinlikle bir başka olduğunu keşfettim. İnsan asla asla dememeli :) Bu aranjmanı bir ihtiyaç üzerine tasarladım. İşin ilginç tarafı yaparken de bayağı bir zevk aldım.

Fotograflar: Samir SADIKOĞLU

Tasarımda kuru iri bamyalar ve kuru lavanta dalları kullandım. Kutunun üzerinde de lavanta resmi var :)

Kartımızı da iliştirdik mi, tamam!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay bamyalara bayıldım, once onları sukulent yada kaktus zanettım .. Bak ogrenmısım dımı:) Okuyorum hocam, doktor cıkacagım ınsallah..Gulfem..

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Lavantalar her zaman ki gibi güzelliğiyle göz dolduruyor.Bence bir bahçenin özellikle mutfak penceresi önü için yada evin bir köşesinin vazgeçilmezleri(en azından benim )Bir tasarımımda büyük bir lavanta bahçesi yapmıştım sonuçtan müşterim de ben de çok memnun kalmıştım..Ellinize sağlık çok güzel olmuşlar .
Bu arada bir önceki yorumumda adımı yazmayı unutmuşum çocukların telaşından ama bence tahminiz doğruydu........

SERA

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Teşekkürler Gülfem'cim. İyi öğrenmişsin, evet ! Gönlümde doktora yapmış gibisin zaten arkadaşım :)

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Teşekkürler Sera Hn. Bizim sitenin lavantaları bu sene harika oldu, ben de tırtıklayıp duruyorum :) Ama kuruyanlardan alıyorum, bahçıvan zaten budayacağım dediğinden içim rahat. Bir de güzel kokuyorlar ki eve girerken...
Tahminim ise doğruymuş. sevgilerimle...