1 Nisan 2013 Pazartesi

PAPATYA HAFTASI!



Bahar olsun da seyredin
Nasıl süsler bayırları,
Zümrüt gibi çayırları,
Yüze güler o incecik
Gelin yüzlü papatyalar,
Altın gözlü papatyalar.

Tarlalarda hoşa giden,
Sarı, turuncu, pembe, mor,
Bir çok güzel çiçek olur.
Bence güzeldir hepsinden
Gelin yüzlü papatyalar,
Altın gözlü papatyalar. 

Yaprakları kıvır kıvır,
O da ayrı bir güzellik.
Boy pos, boyun ipincecik.
Hem güzel, hem de nazlıdır
Gelin yüzlü papatyalar,
Altın gözlü papatyalar.

Rüzgar eser kâh o yana,
Kâh bu yana, hep beraber,
Dalga dalga eğilirler,
Neşe verirler insana
Gelin yüzlü papatyalar,
Altın gözlü papatyalar.

Tevfik Fikret




Bu haftayı, Tevfik Fikret'in de şiirinde dile getirdiği gibi birçok çiçekten daha güzel olan "PAPATYA" HAFTASI ilan ediyorum! Papatyaların kırları, bahçeleri ve tezgahları neşeyle sardığı şu günlerde bir hafta süreyle yapacağım tasarımların tümünde papatyalar baş rolde olacak! Yukarda ilk tasarımımı görüyorsunuz. Aranjmanda papatyayı BEYAZ ÇÖPLEME, MİMOZA, OKALİPTUS ve IHLAMUR ile beraber kullandım. Çiçeklerin çoğu bizim sitenin bahçesinden :)

Sizleri de bu kutlamaya davet ediyorum! Hadi bana yaptığınız tasarımları gönderin! Ben de blogumda yayınlayayım!

HARİKA BİR HAFTA GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...


Mart ayı sonuna kadar 100 izleyici hedefimi tutturamadım maalesef :( Ama şu ana kadar izleyicim olan herkese çok teşekkür ediyorum :) 

Hiç yorum yok: