7 Mart 2013 Perşembe

SUKKULENT ARANJMANI-1

Baharın ilk günlerinde, yaz boyunca keyifle oturacağımız terasımızın çiçekleri için hazırlıklara başladım!  Yazlıktan kışlığımıza getirdiğimiz çiçeklerin bakımlarını yapmaya başladım. Bazılarını budadım, toprak ekledim, vitaminlerini verdim, vs, vs... Bir de, terasa yeni üyeler kazandırmak amacıyla ve yaza kadar serpilip büyüsünler diye şimdiden yeni bitkiler almaya başladım. İlk olarak aşağıda gördüğünüz SUKKULENT aranjmanını düzenledim: 



SEMPERVIVUM

ECHEVERIA  (ortadaki) ve CRASSULA (sağdaki)

ARGYRODERMA (öndeki)

ECHEVERIA (öndeki)

Aralara toprağı örtsün diye çakıl taşları yerleştirdim. Bitkiler yayıldıkça bu çakıl taşlarına gerek kalmayacağını umuyorum. Toprak ananın elinden çıkan heykeller, terasımı süsleyecek...

İzleyicim olmayı unutmayın! 


Hiç yorum yok: