14 Şubat 2013 Perşembe

KOKOŞ DOĞA ANANIN MÜCEVHERLERİ...nihayet

Adı üzerinde "kokoş" ya, hazırlanması uzun sürdü. Kusuruna bakmayın :) İste size mücevherlerini takmış takıştırmış "KOKOŞ DOĞA ANA".

Fotoğraflar: Samir SADIKOĞLU
Resimlerin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.


Bu aranjmanı kuru bir dal parçası üzerinde düzenledim. Onu da kayık şeklindeki vazonun üzerine yerleştirdim. Aranjmanda dağ muşmulası, ateş dikeni, sarmaşık, ve adını bilemediğim iki tane daha taneli meyveli çalı türü bitki kullandım (Bkz.http://telemgoksadikoglu.blogspot.com/2013/02/kokos-doga-ananin-mucevherleri.html). Ve de yine dayanamayarak kızıldan bordoya tonlarda ERENGÜLler tabii ki! Biraz da renk vermesi için FULYAlar (nergisgillerden) ilave ettim. Şu anda aranjman inanılmaz güzel kokuyor!

Birkaç detay resmine bakmak hoşunuza gidebilir diye düşünüyorum, ama resimlerin üzerine tıklayarak büyütmeyi ihmal etmeyin lütfen!




Bugün içimden gidip kendime rengarenk kokulu çiçekler almak geliyor! Tam mevsimi! Laleler, fulya, frezya, sümbül, narin, vs, vs...Siz de alın! Kendinizi veya sevdiklerinizi mutlu edin!

Harika dünyamız için mutlaka seyredin! Bir daha seyredin...Bir daha seyredin...Ve bu güzellikleri görebilen gözleriniz olduğu için şükredin...

Hiç yorum yok: