8 Şubat 2013 Cuma

KOKOŞ DOĞA ANA'NIN MÜCEVHERLERİ...

Kışın ağaçların çiçek açmadığı doğru değil. Etrafınıza, parklara bahçelere bakarsanız, bir sürü ağacın kışın da çiçek açtığını göreceksiniz. Ben maalesef çoğunun adını bilmiyorum, ama şu aralar doğa anayı hayranlıkla izliyorum...Doğa ana uyumlu renklerde giyinmeyi çok iyi biliyor :) Kışın hakim rengi kahverengiye uygun  turuncu, mor ve yeşil renklerde aksesuarlarla süslüyor kendini! Ağaç dallarını süsleyen küçük taneli meyveleri sanki değerli mücevherler gibi takıp takıştırıyor...

Dağ muşmulaşı (Cotoneaster lacteus)


İki gün önce, fakültenin "uçaklı" bahçesindeki, uzun zamandır hayranlıkla önünden gelip geçtiğim sarmaşıkları  bahçıvanımızın budadığını gördüm ve kendisinden bir demet de benim için ayırmasını rica ettim. Şimdi aşağıda gördüğünüz gibi ofisimi süslüyorlar! Ne kadar estetikler değil mi?



Bunlar da, her gün,  yolumun üzerinde hayranlıkla seyrettiğim ve fotoğraflayabildiğim diğer çalılar:

Ateş dikeni (Pyracantha cocinea) 

Dağ muşmulası (Cotoneasterhorizontalis)

Dağ muşmulaşı (Cotoneaster lacteus)

Kartopu 





"Kokoş" doğa ana demekte haklıyım değil mi?   Hafta sonu "KOKOŞ DOĞA ANA'NIN MÜCEVHERLERİ" adlı tasarımım için şimdiden çalı çırpı toplamaya başladım :) Bakalım bu mücevherler benim vazomda nasıl duracaklar?


HERKESE YUKARIDAKİ ARININ KONDUĞU ÇİÇEK GİBİ ENFES TATLARLA DOLU
BİR HAFTA SONU DİLİYORUM!

İstanbul'da bu hafta sonu yağmurlu gösteriyor ama İstanbul'umuz her zaman güzel...
ISTANBUL, PAS CONSTANTINOPLE için...
http://www.youtube.com/watch?v=sT2QzLam2eQ


Hiç yorum yok: