24 Ocak 2013 Perşembe

Guns N' Roses

Bir zamanlar ben de gençtim:) Ve efsane grup "Guns N' Roses" hayranıydım...Fanatik bir hayran olmasam da konserine gitmişliğim bile var! Nedense bu aranjmanı yaptıktan sonra ihtiva ettiği güller ve de uzun ince lavanta ve okaliptus yaprakları "Guns N' Roses (Silahlar ve Güller)"u çağrıştırdı...



Aranjmanda kullandığım tüm malzemeleri Flower House'dan aldım: Ekvator gülleri, Hollanda gülleri, bir tür yeşil hüsnü yusuf, lavanta yaprakları, okaliptus dalları.

Muhteşem turuncu-ekru EKVATOR GÜLLERİnin ve beyaz HOLLANDA GÜLLERİnin arasına yeşil HÜSNÜ YUSUFLARı yerleştirdim:

Esasen bana kılıçları hatırlatan LAVANTA YAPRAKLARI (öndekiler) ve OKALİPTUS DALLARInın grimsi yeşilini çok seviyorum! Aranjmana "sisli" bir görüntü veriyor:

Masamın üzerinde kullanmak için ham tahtadan oyulmuş yeni vazomu çok beğenerek aldım (Chakra). Sandalyelerin eskitilmiş tonuyla çok uydu :)

Bu da tasarladığım aranjmanın önden görünüşü:

Guns N' Roses'dan bir parçayla bitirmek istedim, ancak inanın bana bloguma koyabilecek nitelikte uygun bir klip bulmakta çok zorlandım! Çok "sert" klipler hakkaten :) En sevdiğim parçaları aslında "November Rain"dir, ancak benim blog konseptime pek uygun olmadığından "Sweet Child of Mine"da karar kıldım! 

Where do we go now? Where do we go? Where do we go now?
..........


2 yorum:

Mine Topal dedi ki...

Ben bittim bu aranjmana... Gül sevmeme ama kalbimden fethetti beni!

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Mine'cim, çok teşekkürler. Her çocuklu anneye önereceğim sevimli ve yaratıcı websiten "TeraziLastikCimnastik"te Şubat ayının konuğu olduğumda senin için bir gül aranjmanı tasarlarım...