7 Ocak 2013 Pazartesi

BİTKİ RESSAMLIĞI

Yazıdaki resimler Işık GÜNER'in web sitesinden alınmış olup kendisine ait çizimlerdir.

5 Ocak'ta bir arkadaşımın tavsiye ettiği (kendisine burdan teşekkür ediyorum) ve ne zamandır gitmeyi hayal ettiğim bir kursa başladım: BİTKİ RESSAMLIĞI KURSU!!!





Kurs 10 hafta boyunca Cumartesi günleri Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'nde dünyaca ünlü bitki ressamımız Işık GÜNER tarafından veriliyor. Işık Hn. ilk günden sahip olduğu müthiş enerjisi ile beni fethetti ve önümüzdeki haftayı iple çekmeye başladım!


Bitki ressamlığı nedir  merak ediyorsanız ve muhteşem resimlere bakarak içinizin açılmasını istiyorsanız Işık GÜNER'in web sitesine göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim...



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende muhakak ıstıyorum bır tane bu yapacagın resımlerden..Gulfem

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Gülfem'cim, başarılı olursam sana söz bırini hediye edeceğim. Müthiş sabır isteyen bir iş, bakalım becerebilecek miyim?