31 Aralık 2012 Pazartesi

"ESKİ YILA KUŞLARLA VEDA" yakından...

Benim ve ailem için güzel fakat oldukça hareketli geçen bir yılı geride bıraktık...2012'ye veda ederken yeni yıla "kuşlar gibi özgür" girmek istiyorum! O sebeple de "eski yıla kuşlarla veda" edip umutla dingin bir 2013'e doğru kanat çırpıyorum!
Fotoğraflar :Samir SADIKOĞLU
(Benim gibi bilgisayar cahili arkadaşlarım için açıklama: Resimlerin üzerine tıklayınca daha büyük olarak resimleri görebiliyorsunuz. Samir'in fotoğraflarına yakından bakmanızı tavsiye ederim! )

Eski yılın son kahvaltısında benim ve eşimin ailesi için hazırladığım sofrada kullandığım aranjmanda yılbaşı çiçeği diye de bilinen KOKİNA, YEŞİL KASIMPATI ve GÜMÜŞ BRUNİA kullandım.  
Yeşil, gri ve kırmızının uyumu:

Konsept kuşlarla ilgili olunca aklıma ilk gelen nesne "KUŞ KAFESİ" oldu...En temel özellikleri "ÖZGÜRCE" uçmak olan kuşları hapsettiği için kullanım amaçlarından "HİÇ" hoşlanmamama rağmen, kuş kafeslerini  "İÇİNDE KUŞ OLMADAN" dekorasyonda çok estetik buluyorum :)  Hatta şu aralar yazlığımızın terasında çiçek dikme amaçlı kullanmak üzere bir koleksiyon oluşturmaya çalışıyorum!

Aranjmanı bir kuş kafesinin içine hapsediverdim (!). Bunu biraz da kasıtlı yaptım; zira yapmasaydım yılbaşı çiçeğinin dikenli yaprakları yiyeceklere erişimi engeleyebilirdi :) Aranjmanı hazırlarken ve kafesin içine yerleştirirken dikenlerden elimde çizilen yerler halen acıyor :(



Yemek masasının üzerindeki avizeye kızımın seçtiği keçeden "TOMBUL KUŞ" süsler ve onların ötüşlerini simgelemek amacıyla da "NOTALAR" astık. Her bir top ise  SAĞLIK, MUTLULUK, UMUT, BAŞARI ve "BARIŞ"ı temsil ediyor.

Masanın genel görünüşü :

Biraz daha yakından (Çay bardakları dolu olsaydı daha iyi bir resim olacaktı:( Bir dahaki sefere kesinlikle dolu çekmek lazım! ) :

Daha da yakından :)


Sofrada kuşlarla ilgili birkaç ayrıntının hoş olacağını düşünerek peynir tabağının sağ köşesine krem peynir ve tatlı lor peynir karışımından yaptığım bir "KUŞ HEYKELCİĞİ" kondurdum! İlk heykelim, mazur görün!

Zeytin kaplarım da konsepte uygun kuş sulağı biçimindeydi doğal olarak :)

 Ailem hayatımdaki birincil önem sırasında olmuştur her zaman. Özellikle çocuklarım olduktan sonra anne ve babamın ve de kardeşlerimin kıymetini daha fazla bilmeye başladım :) Eşimi yetiştiren sevgili kayınvaldem ve rahmetli kayınbabama da sonsuz saygı duyarım. Bize ve torunlarına "halen bakan" anne ve babam başta olmak üzere kahvaltıya katılan tüm aile bireylerine teşekkür ediyoruz, harika bir gün geçirdik!

YENİ YILDA KUŞLAR HASTALIKLARI, HÜZÜNLERİ, UMUTSUZLUKLARI, BAŞARISIZLIKLARI VE "SAVAŞI" KANATLARINA TAKSIN GÖTÜRSÜN; SAĞLIK, MUTLULUK, UMUT, BAŞARI VE "BARIŞ" GETİRSİN! 
KUŞLAR GİBİ ÖZGÜR OLMANIZ DİLEĞİYLE... 

Edip Akbayram'dan "Kuşlar" şarkısını dinlemek için tıklayın:
http://www.dailymotion.com/video/xh5n8d_edip-akbayram-kuylar_music#.UODAVORg8XU


4 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

boş kafesler daha şık ve daha özgür duruyorlar :) hele içleri böyle güzel çiceklerle süslenmişse...
karnımı açıktıran bir kahvaltı sofrası oldu benim için :)
Zeytinlerin durduğu kuşlu tabakta çok şık:)


begumyagci.blogspot.com

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Çok teşekkürler...Bence de :) Tabak Paşabahçe'den, bilgine...

Adsız dedi ki...

Daha guzel bir yeni yıl mesajı olamaz...seneye kullanabiilirmiyim izninle telem cim?
Bu arada en kısa zamanda kahvaltıya gelelim diyorum:)

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Cok tesekkurler...Kahvaltiya da beklerim, ama isim olmadigi icin mesajda kim gelecek acaba kahvaltiya diye de merak ettim simdii:)