19 Aralık 2012 Çarşamba

Bu gece doğan minik prensesler için "GECE GÜZELİ"...Her çocuk yeni bir umut..."MUTLU ANNELER" olmaları dileğiyle...

Belki birçoğunuz seyretmiştir; bu aralar internette "Dünyanın en tatlı uyuyan bebeği" adlı bir video dolaşıyor.    Bir bebek bu kadar mı tatlı olur! Aslında haftasonu için bir aranjman tasarlayacaktım ama dayanamadım!  Haftasonu yapacağım tasarım için aldığım çiçeklerin bir kısmı ile gecenin bir vakti bu "GECE GÜZELİ"ni düzenleyiverdim! Samir de  beni kırmadı, resimlerini çekiverdi...Bu aranjmanı bu gece doğan ve anne-babalarını çok sevindiren minik prenseslere armağan ediyorum...




Beyaz HOLLANDA GÜLÜ çok tazeydi; sağına LİSİYANTUSleri, soluna ERENGÜLleri ve etrafına da "nihayet adını öğrendiğim" SILVER BRUNIAları yerleştirdim. 

Hoş kokulu "LAVANTA" yaprakları:

OKALİPTUS dalları aranjmana uçuşan, romantik bir hava katıyor, ayrıca çok da hoş kokuyorlar:

Hepsinin "MUTLU ANNELER" olmaları dileğiyle...

Dünyanın en tatlı uyuyan bebeğini halen seyretmediyseniz mutlaka seyretmelisiniz! 

4 yorum:

Aycan Deniz GÖK dedi ki...

Bunların Telemden markası altında görmek istiyoruz. Gece güzeline bayıldım. Fotoraflar için de Samir Abi'yi kutlarım, Harika..

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

İnşallah canım kardeşim Aycan'cım:)

Sosyal medyada duyurman dileğiyle...

meltem derinbay dedi ki...

Telem,bugün tatlı sürprizlerle karşılaştık ve tanıştık. blogunuda hayırlı olsun diyerek izlemeye başlıyorum. merhaba:))Meltem Derinbay.

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Sevgili Meltem Hn., sizin gibi zarif bir izleyicimin olması beni çok mutlu etti. Nice beraber keyifli günlerde görüşmek üzere...