28 Kasım 2012 Çarşamba

NASIL İZLEYİCİM OLABİLİRSİNİZ?

Bloguma izleyici olmak isteyen "teknoloji özürlü" sevgili arkadaşlarım için "süper teknolojik" bir blog sahibi (!) olarak bir açıklama yapma gereği duydum :) Bildiğim kadarıyla öncelikle "gmail" veya "yahoo" mail adresiniz olması gerekiyor. Yoksa webden anında alabiliyorsunuz. Sonra:

1. Blogun sağ tarafındaki İZLEYİCİLER yazısının altında "Bu siteye katılın" yazısına tıklıyorsunuz.
2. "gmail"iniz varsa "google" üzerine; "yahoo"nuz varsa "yahoo" üzerine tıklıyorsunuz.
3. gmail için (sadece bunu biliyorum :( ama muhtemelen yahoo için de benzerdir) "oturum aç" şeklinde gelen sayfadan e-mail adresiniz ve şifrenizi girip "oturum aç"a tıklıyorsunuz.
4. "Bu blogu izle" diye bir sayfa geliyor. "izle"yi tıklayıp "izleyici" olabiliyorsunuz.

İzleyici olursanız blogda yapılan değişiklikler, yeni yayınlar, vb. bilgiler mail adresinize gönderiliyor.

Benden bu kadar :) Bu bilgiler yeterli gelmediyse, beni ararsanız telefonda canlı canlı "izleyici" olmanıza yardımcı oluyorum ya da "süper teknolojik" olduğumdan olamıyorum :( Aslında en sağlıklısı şu: etrafınızda sizden "yaşça küçük", ama "teknoloji bilgisi büyük" bu çağın gençlerine ve çocuklarına soruyorsunuz. Onlar anında yapıveriyorlar :)

Gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ederim...


1 yorum:

Atahan Gök dedi ki...

Blogun çok güzel olmuş.
Tasarımların süper.(senin gibi)
Kardeşin H.A.Gök