15 Kasım 2012 Perşembe

HOŞGELDİN ERENGÜL!!!


Nihayet en sevdiğim çiçeklerden biri olan ERENGÜL'ün mevsimi başladı! Belki gül kadar zarif olmayan ama ondan daha uzun ömürlü ve tomurcuk olarak aldığınızda her gün yavaş yavaş açılarak tasarıma her gün yeni bir çehre kazandıran sevgili erengüllerin tezgahlarda satılmaya başlamasıyla benim de içimdeki, itiraf etmeliyim ki yazın hafif bir şekerlemeye yapan "kesme çiçek tasarım dürtüm" uyandı!

HOŞGELDİN ERENGÜL!

Erengül, 600'den fazla çeşidi olan ve soğuk kış aylarını seven, hemen hemen her rengi bulunan ve açmamış tomurcuk halinde aldığınızda ve serin yerde tuttuğunuzda birkaç hafta dayanabilen uzun ömürlü bir kesme çiçek türü. Gülden daha ucuz, ama bana göre gülden daha güzel :) Gül aristokrat, erengül halk da diyebiliriz!


  

2 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

merhaba
blogunuzu yeni keşfettim hatta annemin yönlendirmesiyle keşfettim. Annem Ege Üniversitesinden Arzu Marmaralı. KEsinlikle bloga bayıldık:)
ellerinize, emeğinize sağlık erengül nasıl kibar nasıl güzel bir çicek bayıldım bayıldım:)


begumyagci.blogspot.com

Telem GÖK SADIKOĞLU dedi ki...

Merhabalar, çok teşekkürler. Arzu Hocam'a selamlar...